Subscriptions
Our subscription products
“De mondtape en neusstrips werken super! Dankzij het vrijblijvende abonnement heb ik ze altijd op tijd in huis zonder gedoe. Echt aanrader!”
Altijd op tijd geleverd
Met een abonnement ontvang je je favoriete producten automatisch thuis. Zo zit je nooit zonder.
Altijd voordeliger
Je bespaart elke levering met vaste abonnementskorting. Slimmer en goedkoper slapen.
Flexibel geregeld
Je past je abonnement eenvoudig aan. Levering uitstellen of pauzeren? Jij beslist.
1. Kies je product
Voeg je favoriete slaapproducten toe en stel je abonnement samen.
2. Bepaal je ritme
Kies of je elke 1, 2 of 3 maanden wilt ontvangen. Jij hebt de regie.
3. Altijd extra voordelig
Met een abonnement bespaar je standaard op elke levering.
4. Jij houdt de controle
Pauzeren, overslaan of aanpassen? Regel je abonnement eenvoudig zelf.
5. Automatisch geleverd
We bezorgen volgens jouw schema. Met een herinnering vooraf, zodat je nooit zonder zit.
Wat zeggen onze klanten?
Frequently Asked Questions about Subscriptions
What is the PurelyGoods subscription?
With a PurelyGoods subscription, you will automatically receive your favorite products at home, exactly when you need them. No more hassle with reordering and you benefit from an exclusive subscription discount.
How does taking out a subscription work?
On the product page, simply select 'Start a subscription' instead of 'One-time purchase'. Then select the desired delivery interval (e.g. every month, 2 months or 3 months) and complete your order as usual.
What are the benefits of a subscription?
- Automatic delivery at your chosen time
- Always sufficient stock of your favorite products
- High discounts on subscription products
- Flexible to adjust or pause
How can I manage or change my subscription?
You can manage your subscription in two ways via the customer portal:
- 1) When you place an order, you will receive an email with a Magic Link that will give you access to the customer portal. This link can also be found under the "Manage Subscription" button in every subscription email you receive. Please note that this link will automatically expire after 2 hours due to Shopify restrictions.
- 2) If you have created an account on our website, you can log in and click on the "Manage subscription" button. You will then be redirected directly to the customer portal, where you can manage all your active subscriptions.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken voor mijn abonnement?
Je kunt veilig en eenvoudig betalen via PayPal, Google Pay of Shop Pay. Zo regel je je abonnement razendsnel met de betaalmethode die jij het prettigst vindt.
Are there additional costs associated with a subscription?
No, there are no hidden costs. You only pay for the product and regular shipping costs (if applicable), with the discount that comes with the subscription.
Can I also order my subscription product separately?
Yes, you can. On the product page, you simply choose 'One-time purchase' instead of the subscription.
Word ik van tevoren op de hoogte gebracht van prijswijzigingen in mijn abonnement?
Ja, zodra de prijs van je abonnement wordt aangepast, ontvang je automatisch een e-mail met de nieuwe prijs. Deze melding wordt direct verzonden zodra de wijziging is doorgevoerd.
Let op: je ontvangt de melding op het moment van wijziging. Er is geen standaard voorafgaande melding X dagen van tevoren, tenzij dit specifiek is ingesteld.
Can I cancel my subscription at any time?
Yes, you can cancel your subscription at any time via the customer portal. To do this, use the Magic Link from your email or log in to your account and click on "Manage subscription" . There are no obligations or additional costs.
Can I change my address or payment method?
Yes, you can easily change your address and payment details via the customer portal. Make sure you make changes before the next scheduled order to apply them in time.
I have another question. Where can I go?
Feel free to contact us at customerservice@purelygoods.nl or send us a message via customer service on the website. We are happy to help you!