Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • We lopen je door de stappen die nodig zijn om een bestelling te plaatsen. 

    1. Klik op ‘In winkelwagen’ of 'Snel toevoegen' om het gewenste product toe te voegen aan je winkelwagen.
    2. Klik op ‘Ga verder’. (Als je door wilt gaan met winkelen en meer producten wilt toevoegen, klik je op ’X' of op het huidige beeldscherm).
    3. Controleer de gegevens van je bestelling.
    4. Mijn winkelwagen: deze pagina toont je de inhoud van je winkelwagen.
    5. Bezorgadres': hier bezorgen wij jouw bestelling en dit is tevens het factuuradres. Is je factuuradres anders? Dit factuuradres kan worden aangegeven onder 'Factuuradres' en dan 'Een ander factuuradres gebruiken'.
    6. Verzendwijze: hier kun je je favoriete verzendwijze selecteren.
    7. Als alle gegevens correct zijn, selecteert je de betaalmethode bij ‘Betaling’.
    8. Nadat je je betaling hebt geselecteerd om door te gaan met ’Nu betalen’.

     

  • Kan ik bestellen zonder account?
  • Ja. Je kunt bij ons bestellen zonder account. 

    Als je geen account wilt aanmaken kunt je een bestelling plaatsen, doorgaan naar afrekenen en klikken op ‘afrekenen als gast’. Vervolgens wordt er gevraagd om je naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens in te vullen. 

    Voor toekomstige bestellingen is het raadzaam om een account aan te maken, anders moet je elke keer de bovenstaande gegevens invullen. Met een account kunnen we je ook op de hoogte houden van onze acties, nieuwe producten, blogs en andere promoties.

     

  • Hoe bestel ik met account?
  • Om te bestellen op account moet je allereerst een account aanmaken.

    Ga naar ‘Account’ in de rechterbovenhoek van iedere webpagina (zie accountafbeelding icoon). Daarna voert u uw e-mail in en klik dan op 'Doorgaan’. Vervolgens wordt er gevraagd je 6-cijferige code vanuit je opgegeven e-mail in te vullen, klik op 'Indienen' om een klantprofiel te maken. 

    Zodra je met succes bent geregistreerd kun je een bestelling plaatsen met je account. Klik op 'Ga naar de winkel'.

     

  • Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsten met BTW-factuur?
  • Je kunt tijdens het betaalproces je BTW-nummer en bedrijfsnaam opgeven (bij 'Opmerkingen' zichtbaar in de winkelwagen, deze worden dan vermeldt op de factuur. Heb je andere vragen over je zakelijke bestelling dan kun je ons mailen via klantenservice@purelygoods.nl of een appje sturen naar +31629952185 en dan helpen we je verder. 

    Betalen

  • Hebben jullie een veilige betaalomgeving?
  • Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Jouw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

     

  • Hoe accepteren jullie betalingen?
  • Je kunt bij ons betalen met iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, Apple Pay en Bancontact.

     

  • Kan ik ook betalen via bankoverschrijving
  • Nee, je kunt niet bij ons betalen via bankoverschrijving.

     

  • Kan ik ook betalen na ontvangst?
  • Ja en nee, wanneer je een bestelling plaatst via je credit card wordt het bedrag afgeschreven op het eind van de maand. Bestel je echter op het eind van de maand dan is het bedrag soms al afgeschreven voordat je de bestelling hebt ontvangen.

     

  • Kan ik ook betalen in termijnen?
  • Nee, je kunt bij ons niet in termijnen betalen.

  • Kan ik ook contant betalen bij levering?
  • Nee. Je kunt bij ons niet contant betalen bij levering.