Abonnementen
Abonneer & bespaar
1. Kies je product
Selecteer je favoriete item(s). Of dat nou een vaste keuze is of iets nieuws dat je wilt proberen.
2. Bepaal je bezorgmoment
Ontvang je bestelling elke 1, 2 of 3 maanden. Jij bepaalt wat werkt.
3. Altijd voordeliger
Met een abonnement betaal je minder én bespaar je jezelf het gedoe van telkens opnieuw bestellen.
4. Jij hebt de controle
Pas je abonnement aan wanneer je wilt. Sla over, wijzig of wissel van product.
5. Automatisch en op tijd
We bezorgen volgens jouw schema. Je krijgt altijd vooraf een herinnering.
Wat zeggen onze klanten?
Nooit zonder slaapproducten
Met een abonnement op PurelyGoods-producten, zoals neusstrips en mondtape, ontvang je automatisch je voorraad op tijd.
Hoge korting op elke levering
Profiteer van exclusieve kortingen op je favoriete slaapproducten. Abonnees krijgen een mooie korting op elke bestelling.
Gemakkelijk aan te passen of te pauzeren
Pas je abonnement eenvoudig aan je behoeften aan. Een maand overslaan of je levering wijzigen? Je regelt het eenvoudig!
Veelgestelde vragen over abonnementen
Wat is het PurelyGoods abonnement?
Met een PurelyGoods abonnement ontvang je jouw favoriete producten automatisch thuis, precies wanneer jij ze nodig hebt. Geen gedoe meer met opnieuw bestellen én je profiteert van een exclusieve abonnementskorting.
Hoe werkt het afsluiten van een abonnement?
Op de productpagina kies je eenvoudig voor 'Start een abonnement' in plaats van 'Eenmalige aankoop'. Daarna selecteer je het gewenste leveringsinterval (bijv. elke maand, 2 maanden of 3 maanden) en rond je bestelling af zoals gewoonlijk.
Wat zijn de voordelen van een abonnement?
- Automatische levering op jouw gekozen moment
- Altijd voldoende voorraad van je favoriete producten
- Hoge kortingen op abonnementsproducten
- Flexibel aan te passen of te pauzeren
Hoe kan ik mijn abonnement beheren of wijzigen?
Je kunt je abonnement op twee manieren beheren via het klantportaal:
- 1) Via een Magic Link in je e-mail:
Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je een e-mail met een unieke link waarmee je toegang krijgt tot het klantportaal. Deze link is ook te vinden onder de knop "Beheer abonnement" in elke abonnementsmail die je ontvangt. Let op: deze link verloopt automatisch na 2 uur vanwege beperkingen binnen Shopify. - 2) Via je account op onze website:
Heb je een account aangemaakt tijdens of na je aankoop? Dan kun je inloggen op onze website en via de knop "Beheer abonnement" direct toegang krijgen tot het klantportaal. Hier kun je eenvoudig je actieve abonnement(en) bekijken en aanpassen. Heb je bij het afrekenen geen account aangemaakt? Dan kun je dit later alsnog doen met hetzelfde e-mailadres.
Zijn er extra kosten verbonden aan een abonnement?
Nee, er zijn geen verborgen kosten. Je betaalt alleen voor het product en de reguliere verzendkosten (indien van toepassing), met de korting die bij het abonnement hoort.
Kan ik mijn abonnementsproduct ook los bestellen?
Ja, dat kan. Je kiest op de productpagina simpelweg voor ‘Eenmalige aankoop’ in plaats van het abonnement.
Word ik van tevoren op de hoogte gebracht van prijswijzigingen in mijn abonnement?
Ja, zodra de prijs van je abonnement wordt aangepast, ontvang je automatisch een e-mail met de nieuwe prijs. Deze melding wordt direct verzonden zodra de wijziging is doorgevoerd.
Let op: je ontvangt de melding op het moment van wijziging. Er is geen standaard voorafgaande melding X dagen van tevoren, tenzij dit specifiek is ingesteld.
Kan ik mijn abonnement op elk moment opzeggen?
Ja, je kunt je abonnement op elk gewenst moment stopzetten via het klantportaal. Gebruik hiervoor de Magic Link uit je e-mail of log in op je account en klik op "Beheer abonnement". Er zijn geen verplichtingen of bijkomende kosten.
Kan ik mijn adres of betaalmethode wijzigen?
Ja, je kunt je adres en betaalgegevens eenvoudig wijzigen via het klantportaal. Zorg ervoor dat je wijzigingen doorvoert vóór de volgende geplande bestelling om ze op tijd toe te passen.
Ik heb een andere vraag. Waar kan ik terecht?
Neem gerust contact met ons op via klantenservice@purelygoods.nl of stuur ons een berichtje via de klantenservice op de website. We helpen je graag!